• وبلاگ : چرک نويس
  • يادداشت : ميدان پر حاشيه
  • نظرات : 0 خصوصي ، 8 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام دوست عزيز ، مطلب بسيار خوبي رو مطرح کرديد که فکر ميکنم از چشم مسئولين دور بوده ! به نظر ميرسه طرحهايي که اجرا ميشه قبلا توسط مسئولين مورد عنايت قرار نمي گيره ! نميدونم مطلب شما چرا براي مجله پارسي بلاگ برگزيده نشده ؟ شايد از چشم مسئولين اينجا هم دور بوده ؟ اميدوارم موفق باشيد .
    سلام مطلب شما بسيار روشنگرانه بود ، باعث تأسف است که سازندگان و کساني که در اين امر سهيم هستند اينطور ابلهانه بازيچه دست شياطين شده اند ، مي دانم که در پيشگاه امام وشهدا هم هيچ حرفي ندارند و رويشان سياه است . نميدانم شايد دستاني در کار باشد که هر جا که با مناسبتهاي ارزشي و مذهبي اين ملت گره خورده از يک جور محروميت رفاه براي مردم برخوردار است ، مثلا مترو انقلاب که هنوز کولرش کار نمي کند يا ميدان امام حسين که در بدترين شکل عبور و مرور واقع شده است .
    + علي آلياني 

    سلام مجدد

    پيشنهاد ميدم کمپيني براي پيگرد پيمانکار سازنده نمادهاي ميدان انقلاب تشکيل بديم!

    واقعن معتقدم با وجود اينکه سوژه قديميه . ولي حتمن دستهاي مخفي اسراييل در ساخت اون بوده. بايد مشخص بشه اون آدم طرح مهندسيشو از کي گرفته!

    باور کنيد جدي ميگم..

    + علي آلياني 

    فوري!

    کد خبر: 266055
    تاريخ انتشار: 27 مرداد 1391 - 17:35
    منابع مطلع مصري جزئيات دقيق تري از دلايل برکناري ژنرال طنطاوي رئيس سابق شوراي نظامي مصر به علت توطئه وي براي رهبري کودتاي 4 شهريور امسال عليه مرسي منتشر کردند.

    به گزارش پايگاه خبري تحليلي قدس آنلاين و به نقل از پايگاه فلسطيني دنيا الوطن،محمد العصار سخنگوي مرسي و ژنرال سيسي وزير جديد دفاع مصر به مکالمات ضبط شده اي از اعضاي شوراي نظامي با مسؤولين آمريکايي دست يافتند که اثبات مي کند طنطاوي و عنان(ريس ستاد مشترک) براي يک کودتاي نظامي در روز شنبه 4 شهريور ماه امسال برنامه ريزي مي کرده اند.

    نظر به اهميت خبر منتشر شده، جزئيات اين کودتاي نافرجام تا لحظه برکناري محمد طنطاوي فهرست وار منتشر مي شود:

    - پس از اطلاع از مکالمات تلفني ضبط شده به رئيس جمهور خبر داده مي شود که برگزار کنندگان تظاهرات 4 و 5 شهريور ماه عليه مرسي، به همراه چند تن از فرماندهان اطلاعات نظامي و مسؤولين امنيتي سابق به يک کشور عربي سفر کرده اند تا در هتل انترکونتننتال با احمد شفيق ديدار کنند و ترتيبات بازگشت وي به مصر در تاريخ 5 شهريور و گرفتن زمام رياست جمهوري را پس از کودتا فراهم کنند.

    - سازمان امنيت ملي مصر مکالمات ضبط شده بين سرمايه داران مصري و دو تن از برگزار کنندگان تظاهرات در شهر جيزه را به مرسي تحويل داد.

    - مرسي از تمامي اعضاي شوراي نظامي خواست به بهانه حوادث شبه جزيره سينا جلسه اي مشترک برگزار کنند.

    - امکانات ضبط وپخش صوت و تصوير در سالن محل برگزاري جلسه به کار گرفته شد تا به طور کامل از جلسه فيلم برداري شود.

    - پس از شروع جلسه، مرسي، طنطاوي و عنان را به طور مستقيم متهم به برنامه ريزي براي کودتا عليه رئيس جمهور کرد. طنطاوي و عنان شروع به سروصدا و انکار موضوع کردند.

    - رئيس جمهور دستور ورود العصار و سيسي براي رو در رو شدن با کودتاچيان را داد. بخش هايي از مکالمات تلفني پخش شد. طنطاوي از مرسي خواست تا پخش را متوقف کند. وي ادعا کرد اين مکالمات ساختگي است.

    - مرسي به گارد رياست جمهوري و نيروهاي حفاظت رياست دستور داد تا طنطاوي و عنان را در اتاق مجاور بازداشت کنند.

    - مرسي جلسه خود را با ديگر اعضاي شوراي نظامي ادامه داد و به آنها اطلاع داد، متمم قانون اساسي را لغو خواهد کرد و طنطاوي و عنان را برکنار خواهد کرد و از تک تک اعضا خواست تا نظر خود را بيان کنند.

    - همه اعضا موافقيت خود را با اقدام مرسي اعلام کردند.

    - رئيس جمهور اعلام کرد اين دو نفر را به اتهام خيانت عظمي به مصر به دادگاه نظامي خواهد فرستاد.

    - برخي از اعضا از مرسي خواستند تا به آنها فرصت دهد با طنطاوي و عنان صحبت کنند و وي نيز موافقت کرد.

    - مرسي از مشاور حقوقي خود خواست هر چه سريع تر احکام برکناري کودتاچيان را تهيه کند تا وي آنها را امضا کند.

    - اعضاي شوراي نظامي عذرخواهي طنطاوي را به مرسي ابلاغ کردند اما وي درخواست گفتگوي طنطاوي با خود را رد کرد.

    - طنطاوي و عنان همچنان در اختيار گارد رياست جمهوري بودند تا اينکه خبر برکناري به روزنامه رسمي ابلاغ شد و حکم سيسي براي تصدي وزارت دفاع از تلويزيون پخش شد.
    - وزارت کشور و دادستاني کل به همراه دادستاني نظامي خواستار بازجويي فوري از متهمان شدند.

    گفتني است ژنرال محمد حسين طنطاوي وزير دفاع حکومت مبارک، پس از انقلاب مردم مصر زمام امور اين کشور را در اختيار گرفت تا انقلاب را استحاله کند. وي از چهره هاي نزديک به اسرائيل و آمريکا و يک شخصيت ضد فلسطيني به شمار مي رفت. محمد مرسي رئيس جمهور مرسي هفته گذشته در اقدامي غافلگيرانه که تکميل انقلاب مردمي ناميده شد طنطاوي را از کار برکنار کرد.
    منبع: تابناک

    سلام

    سلام.بسيار خوب.

    با اينکه مطلب کمي تکراري و قديمي بود، ولي شما سعي کن درباره مفاهيمي که ستاره داوود و چشم جهانبين و يا نماد ابليسک (يا همون آلت جاودانگي) براي يهود داره بنويسي. يعني چرا اونها به مساله (باروري در قالب ابليسک)و به مساله (چشم جهان بين بعنوان تسلط بر جهان) و نمادهاي ديگري که حامل مفاهيم الگويي و رفتاري هستند اهميت ميدن و اين چيزها چه نقشي در برداشتها و تحرکات ما داره.

    نظرات خبري ما رو هم پاک نکن! چون الگويي از خبررساني جديد و شبکه اجتماعيه وبلاگيه.

    انشالله هميشه پربار و دست بقلم باشيد@

    با عرض سلام خدمت شما
    گروه اينترنتي رهروان ولايت با همکاري وبلاگ گروهي حجاب و عفاف، جنبش اينترنتي حجاب و عفاف را راه اندازي کردند از‌اين‌رو،‌ از تمامي فعالان فضاي مجازي دعوت مي کنيم با قرار دادن لوگوهاي«جنبش اينترنتي حجاب و عفاف» در پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ هاي خود و همچنين انتشار و بازنشر مطالب مربوط به اين جنبش همچون يادداشت،مقاله، دلنوشته، عکس، کليپ، پيامک و... ما را در اين امر خطير ياري فرمايند و نام خود را در زمره خادمين حضرت فاطمه زهراء سلام الله عليها ثبت فرمائيد .
    ضمنا جهت دريافت کد لوگو به آدرس زير مراجعه فرمائيد و پس از درج لوگو در بخش نظرات اعلام نمائيد تا پايگاه شما نيز در صفحه جنبش حجاب و عفاف لينک داده شده و خبر پيوستنتان به جنبش در بخش اخبار سايت درج گردد.

    + درباره ميدان انقلاب 
    بسيار بجا گفتيدممنونم.
    باسلام از نظرتان در مورد ميدان انقلاب متشکرم.ولي مثل اين مدان درکشور زياده ساختمانهاي مثلثي شکل نماد يک چشم و...انشاالاه اقامون زودتر ظهور کنند.
    پاسخ

    سلام به اميد ظهور