• وبلاگ : چرک نويس
  • يادداشت : داغترين وجالب ترين خبر اجلاس عدم تعهد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام

    وبلاگ سلمان عليع در اين هفته با اين مطالب به روز شده و در خدمت شماست:

    کلاً فتنه چند؟!
    يک جمله با همسر آيت الله خزعلي
    م ه با دريافت کدام وثيقه...
    روحاني خانواده...؟!
    فرهنگ غربي يا بخاري...
    بيماري فراگيرمان را دريابيم
    قانوني در خدمت امنيت جامعه
    صورت تا سيرتِ سيما
    ولايت فقيه، بدعت يا...
    حقوق بگيران را دريابيد
    مقصراني بني صدرسازي
    گروهي در کارمندان

    سلام هم بلاگي عزيز

    خواستم فقط عرض ادب کرده باشم

    خيلي وقت بود نيامده بودم وبلاگ شما

    مثل اينکه تغييرات زيادي کرده يعني خيلي بهتر از قبل شده

    اميدوارم هميشه در سايه ي حق پيروز و سر بلند باشي .

    + علي آلياني 


    سلام

    با عرض ارادت خدمت دوست عزيزمون

    گزارش اختصاصي رجانيوز از يک خيانت ديني و ملي/
    تجهيزات «مختارنامه» هم به «الفاروق عمر» رسيد!

    گروه فرهنگي: افتضاح ادامه دارد؛ در حالي که پيش از اين حضور تعداد زيادي از به اصطلاح هنرمندان ايراني در توليد سريال «الفاروق عمر» جنجال زيادي به راه انداخته بود، تازه‌ترين اخبار دريافتي خبرنگار رجانيوز، از اجاره‌ و فروش بخشي از امکانات سر صحنه‌ي سريال «مختارنامه» به سازندگان اين سريال موهن حکايت دارد.

    به گزارش رجانيوز، چندي پيش و با پايان يافتن مهلت تخليه‌ي دکور اين سريال و در حالي که صداوسيما اعلام کرد امکان خريد اين ملک را ندارد، در جريان بازگرداندن اشياء سر صحنه به شهرک سينمايي غزالي، مشخص شد که حدود صدها دست لباس، تعداد زيادي آلات جنگي مانند شمشير و ديگر امکانات مربوط به اکسسوار سريال مختار، در انبارها موجود نيست.

    با آغاز تحقيق و بررسي روي اين موضوع، طي مدت کوتاهي رد اين تجهيزات و اکسسوار «مختارنامه»، در لوکيشن سريال «الفاروق عمر» پيدا شد تا مشخص شود که نقش عوامل وطني در توليد اين سريال ضد شيعي و ضد ايراني، فراتر از همکاري فني برخي هنرمندان بوده است.

    جالب آنکه ظاهراً هنوز مقصر يا مقصرين اصلي اين افتضاح و اينکه چگونه اين امکانات تهيه شده از بيت‌المال، در اختيار توليدکنندگان قطري و عربستاني سريال عمر قرار گرفته است، مشخص نشده است، اما مظنونيني از ميان عوامل سريال در اين رابطه احضار و بازجويي شده‌اند.

    لازم به ذكر است كه حضور «عبدالله اسكندري»، «آذر مهرابي»، «جليل فتوحي‌نيا» و «محمود اردلان» به عنوان گريمور، طراح لباس، طراح صحنه و طراح جنگ‌ها، به همراه تعداد زيادي از دستياران ايشان، در سريال ضدشيعي و ضد‌ايراني «الفاروق عمر»، از مدت‌ها پيش اعتراضات زيادي را از سوي رسانه‌هاي داخلي به دنبال داشت؛ چرا كه تحريفات تاريخي فراوان اين سريال، به تصوير كشيدن چهره‌ اميرالمؤمنين(ع) در آن، استفاده‌ مكرر از واژه‌ي مجعول «خ ل ي ج ع ر ب ي» و تأكيد بر تحقير ايرانيان در نبرد «قادسيه» در جاي جاي اين سريال عظيم محصول عربستان و قطر، هيچ جايي براي توجيه اين حضور –چه از حيث ديني و چه از حيث ملي- باقي نگذاشته بود.

    از همين رو، چندي پيش سيمافيلم با اعلام اينکه نمي‌تواند جلوي هنرمندان ايراني را براي حضور در چنين پروژه‌هايي بگيرد، از عدم استفاده‌ي اين افراد در فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني خبر داد و به استناد همين موضوع، ظاهراً حضور تعدادي از آنها و به ويژه «عبدالله اسکندري» در سريال مناسبتي «يلدا» منتفي شد. خبري که نشان مي‌داد عذرخواهي «اسکندري» و توجيهات بدتر از گناه او مبني بر اينکه از محتواي سريال خبر نداشته، اصلاً قانع کننده نبوده است.

    اما اين بار به نظر مي‌رسد که با افشاي خبر پيشکش کردن امکانات بيت‌المال کشورمان به اين سريال، ديگر افکار عمومي با تنبيهاتي از اين دست قانع نخواهند شد و منتظر معرفي عوامل اين خيانت ملي و ديني و مجازات سخت آنها خواهد ماند.

    هر چه باشد مي‌توان با جرأت اين را بيان کرد که ظاهراً تحريم‌هاي اقتصادي بيش از هر چيزي روي برخي از به اصطلاح هنرمندان وطني تأثيرگذار بوده است؛ تا جايي که ايشان حاضر مي‌شوند براي دريافت ريال‌هاي خوش‌رنگ عربي، همه چيز و همه چيز را بفروشند. از خليج فارس گرفته تا اعتقادات‌شان...

    + علي آلياني 

    سلام.با تسليت سالروز شهادت حضرت صادق آل محمد(ع)

    به گزارش جهان، آيات قرآن و روايات اهل بيت (ع) به شدت ازسخت گيري بي جا درمعيارهاي ازدواج پرهيز داده اند، زيرا به ترويج فساد در جامعه وابتلاء جونان به آسيبهاي رواني حاصل از سرکوب غرايز طبيعي منجر مي شود.


    امام صادق (ع) فرمود: مردي نزد پدرم آمد، پدرم به او گفت: آيا همسرداري؟ گفت: نه، پدرم گفت: من دنيا وآنچه درآن است را با يک شب بودن با همسر عوض نمي کنم. سپس فرمود: دو رکعت نماز مردي که ازدواج کرده، بر نماز شب و روزه مرد مجرد برتري دارد. سپس پدرم 7 دينار به او داد و گفت: با اين مبلغ مقدمات ازدوج را فراهم کن، آنگاه پدرم افزود: رسول خدا (ص) فرمود: تشکيل خانواده دهيد ( ازدواج کنيد که رزق و روزي شما افزون شود).


    وساطت در ازدواج


    درسوره نورآيات 32 و 33 قرآن مجيد خداوند مي فرمايد: دخترها وپسرها مجرد را و غلامان وکنيزان خود را که شايسته باشند، همسر دهيد. اگرتنگدست باشند، خدا به کرم خود توانگرشان خواهد ساخت که خدا گشايش دهنده و داناست، آنان که استطاعت براي ازدواج ندارند بايد پاکدامني پيشه کنند تا خدا از کرم خويش توانگرشان گرداند.


    امام صادق(ع) مي فرمايد: هر که دختر يا پسر مجردي را همسر دهد، خداوند در روز قيامت با ديده رحمت به او مي نگرد.


    امام صادق(ع) فرمود: پيامبر (ص) مي فرمايد: ازدواج کنيد و مجردان را نيز همسردهيد. آگاه باشيد بهره مسلمان آن است که مالي را جهت ازدواج فرد مجردي هزينه کند. هيچ چيز نزد خداوند عزوجل محبوب تر از خانه اي که با ازدواج آباد شود، نيست. سپس امام صادق (ع) فرمود: خداوند عزوجل در مورد طلاق هشدار داده و مکرر اين هشدار را بيان فرمود و اين به دليل نفرت او از طلاق بود.


    صفات زن شايسته


    اميد است که اگر پيغمبر، شما را طلاق داد خدا زناني بهتر از شما به جايتان با او همسر کند که همه، مسلمان وبا ايمان، خاضع، اهل توبه و عبادت و رهسپار طريق معرفت باشند، چه باکره و چه غير باکره ( بيوه يا مطلقه).


    امام صادق(ع) به داوود کرخي هنگامي که قصد ازدواج داشت، فرمود: بينديش وجودت را کجا قرار مي دهي؟


    زن قيد و بند زندگي است، پس دقت کن که خودت را به چه چيز مقيد مي سازي، براي زنان سنجش نيست، نه براي خوبان آنها و نه براي بدان آنان. زنان خوب را با طلا و نقره نيز نمي توان سنجيد، زيرا از طلا و نقره برترند و زنان بد را با خاک هم نمي توان ارزش گذاري کرد که خاک از آنها بهتر است.


    اگر مرد با زن به خاطر زيبايي يا ثروتش ازدواج کند به همان واگذار شود واگر با زن به خاطر دينش و فضائلش ازدواج کند، خداوند زيبايي و ثروت را روزيش گرداند.


    ارج نهادن به ايده جوان درازدواج


    شخصي گويد: به امام صادق(ع) گفتم: مي خواهم با زني ازدواج کنم و پدر و مادرم مي خواهند زن ديگري را به ازدواج من درآورند، امام (ع) فرمودند: با کسي که خودت مي خواهي ازدواج کن و با آنکه پدر و مادرت مي خواهند ( و تو مايل نيستي) ازدواج مکن.


    + علي آلياني 
    عشق و احساس متقابل زن و شوهر


    امام صادق (ع) فرمود: بهترين زنان شما با محبت ترين زنان نسبت به شوهرانشان و مهربان ترين مادران نسبت به فرزندانشان هستند آنهايي که در امور جنسي مطيع همسران شان هستند و دربرابر ديگر عفيفند.


    زن در روابط ميان خود و شوهرهمدلش، از سه خصلت بي نياز نيست که يکي از آن سه، اظهار عشق به شوهر با دلربايي است.


    هرگاه عشق و علاقه مردي به همسرش زياد مي شود برايمان او افزوده مي شود و هرکس محبتش نسبت به ما اهل بيت زياد شود، محبتش نسبت به زن و همسر زياد مي شود.


    حسن معاشرت متقابل زن و شوهر


    امام صادق(ع) فرمود: شوهر درروابط ميان خود وهمسرش به سه چيز نياز دارد: مدارا و خوش رفتاري با زن، تا همراهي، محبت و علاقه زن را جلب کند. خوش اخلاقي با زن، با بدست آوردن قلب و پيراستن ظاهري اش در مقابل ديدگان و گشاده دستي با او، زن نيز در روابط خود با همسرش به سه ويژگي نياز دارد: خود را از هر پليدي دور نگه دارد تا آنجا که شوهرش درهر حالتي خوش يا ناخوش به او اطمينان کند و متعهد بودن زن تا به هنگام خطا، شوهر به او توجه کند. اظهار عشق و علاقه به همسرهمراه با دلربايي وظاهري جذاب دربرابر ديدگان او انسان درخلال برآوردن نيازهاي منزل و عيال به سه چيز نيازمند است، حتي اگر آن چيزها با طبع اوسازگار نباشد با يکي از آنها معاشرت نيکوست. خداوند رحمت کند مردي که روابط ميان خود و زنش را نيکو قرار مي دهد.


    نهي از بد رفتاري شوهر با زن


    به امام صادق(ع) عرض شد، مردي به زنش گفت تو هنگام ازدواج با من دوشيزه نبودي، حضرت فرمودند: بايد آن مردي به دليل تهمتي که به زن خود زده، کتک بخورد، سوال شد: ولي مرد سخن خود را دوباره تکرار کرد. حضرت فرمودند: اين مرد کتک مي خورد به ميزاني که ادب شود نه آنکه حد بر او جاري شود. اين عمل صورت مي پذيرد تا شوهر، همسر با ايمان خود را با تهمت زدن، آزار نرساند.


    نهي از بد رفتاري با شوهر


    امام صادق (ع) فرمود: سه چيز زندگي را تيره و تار مي کند، سلطان ستمگر، همسايه بد، زن بد دهان و فحاش.


    شومي وبدي درسه چيز است: که يکي از آنها زني است که مهريه اش زياد باشد و نسبت به شوهرش بد رفتاري کند.


    نقش زن و شوهر در پوشاندن عيوب و آراستن يکديگر به جمال باطني


    امام صادق (ع) فرمود: پنج خصلت است که هر کس يکي از آنها را نداشته باشد پيوسته در زندگاني کمبود دارد، عقلش از ميان مي رود و قلبش مشغول مي شود، يکي از آنها وجود همدم و همراه مناسب است. راوي گويد گفتم: همدم همراه کيست؟ آن حضرت فرمودند: زن صالح( شايسته).


    امام صادق(ع) فرمود: علي و فاطمه دو درياي عميق از علم هستند.


    زن وشوهرها در بهشت


    هم و ازواجهم علي الارائک متکئون سوره يس آيه 56


    ايشان همراه به همسران خود ( در بهشت) در سايه هستند وبر سرير ها تکيه زده اند.


    کساني که خود و همسران شايسته آنان داخل بهشت مي شوند و ملائکه نيز از هر دري برآنان وارد مي شوند، درحالي که مي گويند: سلام بر شما به سبب صبري که کرديد، پس خوب خانه آخرتي نصيب شما شد. (سوره رعد آيه 24 و 23)


    امام صادق(ع) فرمود: هنگامي که مومنان در آستانه درها (مواقف قيامت) محاسبه مي شوند، همسرانشان در انتظار آنها هستند همان گونه که دردنيا در آستانه در، منتظر آنها بودند. پس فرستاده اي به زنان بشارت مي دهد و مي گويد: به خدا قسم فلاني از حساب معاف شد. زنان مي گويند: به خدا؟ پس گفته مي شود: به خدا او را ديدم که از حساب معاف شد و هنگامي که نزد همسران شان مي آيند آنها به او تبريک گفته، مي گويند: در دنيا کسي جز ما استحقاق اينکه خانواده تو باشد را نداشت.
    سلام .
    استفاده کردم . خدا يارتان .
    سلام .
    استفاده کرد. . خدا يارتان .
    + علي آلياني 

    سلام حضور برادر حسين عزيز(که آخرش نفهميديم حسينيه يا طالبيه!):

    آيا همانطور که خيلي مقامات خارجي حتا بعضي براي تظاهر هم که شده، نظر و شخصيت و راي امام امت ما، خامنه اي عزيز براشون مهم و الگوست. خيلي مسوولين داخلي هم به همون مقدار يا کمتر حتا، قدر داشتن عامل توازني بنام ولايت و شخص امامت جامعه رو سپاسگذار هسنتد و تابع ايشونن!!!؟

    اين عمار!!!؟

    خدا کند ما "عمار خامنه اي" باشيم. خدا کند که براي خامنه اي قيس بن سعدها باشيم. خدا کند که ما براي خامنه اي "مالک"ها باشيم که بعد از هر کدام از ما بگويد: مالک! چه مالکي! و خدا کند که...

    يا علي

    سلام وبللاگت واقعا زيبا بود دست مريضا
    من از وب ات خيلي خوشم اومده ميشه با هم تبادل لينک کنيم؟؟ منو لينک کن تا بازديد هامون بره بالا ممنونم
    اين ادرس سايت هام هست
    www.avazsms.ir
    www.avazchat.ir

    بعد از تبادل حتما خبر بدين
    ادرس تماس با ما براي خبر دادن http://avazchat.ir/us.php
    سلام
    وبلاگ قشنگي داري
    اگه واسه فيس بوک و سايت هاي فيلتر به فيلتر شکن نياز داشتي يه سر به سايت منم بزن