سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چرک نویس
یکشنبه 91 دی 3 :: 1:16 عصر ::  نویسنده : بیژن حسینی

شبکه من وتو باز هم با شعار دروغیتن مخاطب محوری سریال های شبکه آی تی وی انگلیس را برای مردم آماده پخش نمود.




شبکه من وتو در یکی از برنامه های خود معیار پخش برنامه های شبکه را استقبال مردم از برنامه ها معرفی نمود و شبکه من وتو را باز هم شبکه ای مخاطب محور نشان داد.

بخشی از این برنامه به معرفی سریالی از شبکه من وتو اختصاص داشت و مجری برنامه در خصوص انتخاب این سریال برای پخش گفت:این هفته سری جدیدی از یک سریال را برای شما آماده کردیم و آن هم سری جدید سریال مرداک است که سریال خیلی خیلی زیبایی است و بیننده های ما هم بسیار از این سریال استقبال کردند و خیلی این برنامه را دوست داشتند و هم اکنون هم سری جدید آن آماده پخش شده است.

صحبت های این مجری در خصوص استقبال  مردم از سریال مرداک در حالی از شبکه من وتو پخش شد که این سریال در نظر سنجی که توسط خود شبکه و در وب سایت آن  صورت گرفته، تنها با 18 درصد از آرای مخاطبان مواجه شده در حالی که سریال پوآرو طبق نظر سنجی شبکه من وتو 75 درصد از آرا مردم را به خود اختصاص داده و مقام اول را در بین سریال ها به دست آورده است و اگر بنا بود که به نظر مخاطب احترام گذاشته شود باید طبق نظر سنجی، سریال پوآرو برای پخش آماده می گردید.

 

 

 

 

اما با توجه به اینکه شبکه من وتو تحت نظارت کامل شبکه ITV انگلیس ناچار به پخش برنامه های مورد نظر شبکه مذکور دارد به نوعی هیچ حقی را برای سلیقه مخاطبین خود قائل نمی شود و تنها شعار دروغ مخاطب محوری را سر لوحه کار خود قرار داده است.نمونه های زیادی از این شیوه دروغ پردازی در شبکه من وتو موجود است که با اندکی ریز بینی اهداف انگلیسی این شبکه محرز خواهد شد.




موضوع مطلب :

درباره وبلاگ

کسی که نصیحت را ارزان قبول نکند ، پشیمانی را به قیمت گران خواهد خرید . سلام از این به بعد شما یک وبلاگ جدیدی رو میبینید که قصد دارد فقط از مسایل داخلی انتقاد کند ، البته از نوع سازنده ! پس ما را یاری کنید .
آرشیو وبلاگ
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 3
کل بازدیدها: 40354




>