• وبلاگ : چرک نويس
  • يادداشت : داغترين وجالب ترين خبر اجلاس عدم تعهد
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي آلياني 


    سلام

    با عرض ارادت خدمت دوست عزيزمون

    گزارش اختصاصي رجانيوز از يک خيانت ديني و ملي/
    تجهيزات «مختارنامه» هم به «الفاروق عمر» رسيد!

    گروه فرهنگي: افتضاح ادامه دارد؛ در حالي که پيش از اين حضور تعداد زيادي از به اصطلاح هنرمندان ايراني در توليد سريال «الفاروق عمر» جنجال زيادي به راه انداخته بود، تازه‌ترين اخبار دريافتي خبرنگار رجانيوز، از اجاره‌ و فروش بخشي از امکانات سر صحنه‌ي سريال «مختارنامه» به سازندگان اين سريال موهن حکايت دارد.

    به گزارش رجانيوز، چندي پيش و با پايان يافتن مهلت تخليه‌ي دکور اين سريال و در حالي که صداوسيما اعلام کرد امکان خريد اين ملک را ندارد، در جريان بازگرداندن اشياء سر صحنه به شهرک سينمايي غزالي، مشخص شد که حدود صدها دست لباس، تعداد زيادي آلات جنگي مانند شمشير و ديگر امکانات مربوط به اکسسوار سريال مختار، در انبارها موجود نيست.

    با آغاز تحقيق و بررسي روي اين موضوع، طي مدت کوتاهي رد اين تجهيزات و اکسسوار «مختارنامه»، در لوکيشن سريال «الفاروق عمر» پيدا شد تا مشخص شود که نقش عوامل وطني در توليد اين سريال ضد شيعي و ضد ايراني، فراتر از همکاري فني برخي هنرمندان بوده است.

    جالب آنکه ظاهراً هنوز مقصر يا مقصرين اصلي اين افتضاح و اينکه چگونه اين امکانات تهيه شده از بيت‌المال، در اختيار توليدکنندگان قطري و عربستاني سريال عمر قرار گرفته است، مشخص نشده است، اما مظنونيني از ميان عوامل سريال در اين رابطه احضار و بازجويي شده‌اند.

    لازم به ذكر است كه حضور «عبدالله اسكندري»، «آذر مهرابي»، «جليل فتوحي‌نيا» و «محمود اردلان» به عنوان گريمور، طراح لباس، طراح صحنه و طراح جنگ‌ها، به همراه تعداد زيادي از دستياران ايشان، در سريال ضدشيعي و ضد‌ايراني «الفاروق عمر»، از مدت‌ها پيش اعتراضات زيادي را از سوي رسانه‌هاي داخلي به دنبال داشت؛ چرا كه تحريفات تاريخي فراوان اين سريال، به تصوير كشيدن چهره‌ اميرالمؤمنين(ع) در آن، استفاده‌ مكرر از واژه‌ي مجعول «خ ل ي ج ع ر ب ي» و تأكيد بر تحقير ايرانيان در نبرد «قادسيه» در جاي جاي اين سريال عظيم محصول عربستان و قطر، هيچ جايي براي توجيه اين حضور –چه از حيث ديني و چه از حيث ملي- باقي نگذاشته بود.

    از همين رو، چندي پيش سيمافيلم با اعلام اينکه نمي‌تواند جلوي هنرمندان ايراني را براي حضور در چنين پروژه‌هايي بگيرد، از عدم استفاده‌ي اين افراد در فيلم‌ها و سريال‌هاي تلويزيوني خبر داد و به استناد همين موضوع، ظاهراً حضور تعدادي از آنها و به ويژه «عبدالله اسکندري» در سريال مناسبتي «يلدا» منتفي شد. خبري که نشان مي‌داد عذرخواهي «اسکندري» و توجيهات بدتر از گناه او مبني بر اينکه از محتواي سريال خبر نداشته، اصلاً قانع کننده نبوده است.

    اما اين بار به نظر مي‌رسد که با افشاي خبر پيشکش کردن امکانات بيت‌المال کشورمان به اين سريال، ديگر افکار عمومي با تنبيهاتي از اين دست قانع نخواهند شد و منتظر معرفي عوامل اين خيانت ملي و ديني و مجازات سخت آنها خواهد ماند.

    هر چه باشد مي‌توان با جرأت اين را بيان کرد که ظاهراً تحريم‌هاي اقتصادي بيش از هر چيزي روي برخي از به اصطلاح هنرمندان وطني تأثيرگذار بوده است؛ تا جايي که ايشان حاضر مي‌شوند براي دريافت ريال‌هاي خوش‌رنگ عربي، همه چيز و همه چيز را بفروشند. از خليج فارس گرفته تا اعتقادات‌شان...