• وبلاگ : چرک نويس
  • يادداشت : جک
  • نظرات : 4 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + علي آلياني 
    لعنت بر پيروان راستين يزيد بن معاويه!

    رسانه ها از دستگيري چندين تروريست سلفي وهابي در يک مجلس فحشاي دسته جمعي در شهر ادلب سوريه در عمليات ارتش اين کشور خبر دادند.
    به گزارش جهان به نقل از مهر، العالم به نقل از يک منبع لبناني گزارش داد نيروهاي ارتش سوريه، اعضاي يک گروه تروريستي مسلح را در يک مراسم فحشاي دسته جمعي در ادلب دستگير کردند.

    اعضاي يک گروه تروريستي افراطي موسوم به "جبهه النصره" وابسته به شبکه اخوان المسلمين در سوريه به رهبري فاروق طيفور در يک رسوايي جنسي شرم آور دست داشتند.

    بر اساس اين گزارش، يک گروه 20 نفره از افراد مسلح اين گروه تروريستي به سرکردگي ابو احمد التميمي در يک مراسم فحشا با حضور 30 زن از اعضاي اين گروه و گروه موسوم به ارتش آزاد دست داشتند؛ همچنين برخي از اعضاي گروه 30 نفره، زنان به اسارت گرفته شده سوري هستند.

    ارتش سوريه در عملياتي ويژه اين افراد را به همراه سرکرده آنها در شهر ادلب را در شرايطي شرم آور بازداشت کرده است.

    محل بازداشت سالني در شهر ادلب بوده و تروريستها از رفتار شرم آور خود فيلم و عکس تهيه مي کردند.بر اساس بازجويي از بازداشت شدگان به ويژه التميمي 40 ساله که تبعه سعودي است مشخص شده که 15 نفر از اين تروريستها خارجي هستند؛

    همچنين برخي از زنان بازداشت شده نيز سعودي هستند.پيش از اين نيز شورشيان مسلح در سوريه رسوايي هاي اخلاقي متعددي داشتند که نمونه بارز آن عبدالرزاق طلاس در شهر حمص و همچنين يک سرهنگ فراري ارتش در لاذقيه بود.